Luksustelte

UNIKT PRESSEEVENT I TELT

Vores telt var placeret i den 100 år gamle Ballonhangar på Islands Brygge i København – den eneste tilbageværede af sin slags i Europa. Her afholdte Tommy Hilfiger et presseevent for deres nyeste design-colab med Timberland. I gennemført outdoor-vibe var der til eventen bestilt hhv. åbent bålsted, borde/bænke-sæt og renskind til opsætning i cirrus tipien.

Ballonhangaren blev i 2017 købt af Realdania By & Byg, med henblik på at bevare den for eftertiden. Bygningen blev opført af militæret i 1917, med et formål at hangarens skulle opbevare de observationsballoner, som blev brugt under artilleriets øvelser i præcisionsskydning. Fra en kurv under svæveballonen kunne soldaterne se, om artilleriet ramte plet.

unikt-presseevent-luksustelte1

BESKRIVELSE

Cirrus tipi

Business Presseevent  for Tommy Hilfiger
Ballonhangaren, Amager

 

•  Cirrus tipi inkl. lyskæder fra top-til-tå

•  5 x Tipi borde m/ 10 x Træ bænke inkl. Renskind

•  Bålsted inkl. gas

 

Fotografer
Kenneth Nguyen
Polina Vinogradova

Klik på galleriet nedenfor og se plantegning af opsætningen samt billede af telt-opsætningen set udefra  –

ANDRE GALLERIER TIL INSPIRATION

PRESSEEVENTS I TELTE

Et presseevent (eller pressemøde) er en begivenhed, der er arrangeret for medierne – med det formål at præsentere og fremhæve bestemte nyheder, oplysninger, åbningsceremonier, udstillinger, produkter eller tjenester. Presseevents bruges ofte af virksomheder, organisationer eller enkeltpersoner som en del af deres mediestrategi for at opnå medieomtale og sprede information.
Det er vigtigt for arrangørerne at have en klar strategi for, hvordan de ønsker at kommunikere deres budskaber til medierne og offentligheden under presseeventet.
For at gøre et presseevent extra spændende – kan man fx. overraske ved at afholde det i et telt – et unkt telt!

Alle events kræver planlægning – det samme gælder for et presseevent i telte.
– Det er vigtigt at definére hvilket budskab og formålet man har med presseeventet – hvad der skal kommunikeres til medierne. Dette vil danne grundlaget for alle beslutninger og aktiviteter i forbindelse med presseeventet.
– Teltet skal være idéelt til eventet. Der skal overvejes faktorer som størrelse, stil, indretning og vejrresistens. Hvis der er behov for teknisk udstyr, som lyd- og belysningsanlæg, skal teltet have tilstrækkelig plads og strukturer til at imødekomme dette.