Luksustelte

7 NIMBUS TIPIER TIL JULEEVENT

7 Nimbus Tipier dannede rammen for en skønt juleevent i Det tidligere Statsfængsel Vridsløselille.
I dag ligger det i en levende og grøn bydel – Vridsløse i Albertslund. Eventet var arrangeret af  Eventbureauet – Welcome.

De 7 tipier stod rundt på en plads og dannede små hyggelige områder med plads til mange gæster. Ind imellem og under teltdugen stod der vores tipi borde og bænke sæt mellem høballer og juletræer.

Dette setup var utrolig hyggeligt og gav den helt rigtige julestemning for gæsterne, da vi derudover havde hængt vores lyskæder på alle Nimbus Tipierne – så når mørket faldt skabte de et ekstra funklende lys over høballer og juletræer. Høballerne blev også brugt som stole og hyggehjørner.
For at tipierne ikke *fløj væk* var de blevet spændt på balastklodser – som var lejet ind til eventet.

nimbus-tipi-julearrangement

BESKRIVELSE

NIMBUS TIPIER TIL JULEARRANGEMENT


Det tidligere Statsfængsel i Vridsløselille – december 2023

• 7x Nimbus Tipier
14x Tipi borde
• 28x Tipi bænke
Klassiske lyskæder
• Balastklodser (lejet til eventet)

Eventet foregik over to dage – og var både for ansatte og deres familier.

Eventet var arrangeret af Eventbureauet – Welcome.
Billeder – Luksustelte

 

ANDRE GALLERIER TIL INSPIRATION

EVENTBUREAUER KAN HJÆLPE MED ARRANGEMENTER I VORES TELTE

Eventbureauer tilbyder en bred vifte af tjenester og hjælp til planlægning, koordinering og gennemførelse af begivenheder i telte. Disse begivenheder kan variere i størrelse og type og omfatter alt fra virksomhedsmøder og konferencer til sociale begivenheder som bryllupper og fester.
– Planlægning og koordinering: Eventbureauer hjælper med at planlægge alle aspekter af begivenheden, herunder fx. valg af telte, tidsplanlægning, logistik og koordinering af alle involverede elementer.
Budgetstyring: De kan hjælpe med at udarbejde og administrere budgetter for begivenheden, herunder omkostningskontrol og optimering af udgifter.
Vælgning af sted: Eventbureauer kan hjælpe med at finde en lokation til vores telte – da de allerede har samarbejde med diverse lokationer.
– Markedsføring og branding: Hjælp et firma med at markedsføre begivenheden og opbygge dens brand, herunder reklame, PR og brug af sociale medier.
– Logistik og transport: Koordinering af transport, indkvartering og andre logistiske detaljer for deltagere, hvis det er nødvendigt.
– Koordinering af leverandører: Håndtering af forskellige leverandører, herunder catering, underholdning, dekoration mm.
– Registrering og deltagerstyring: Hjælper med at administrere tilmeldinger, deltagerregistrering og deltagerstyring før og under begivenheden.
– Udfordringer: Identificering og håndtering af potentielle udfordringer, risici og problemer, der kan opstå under begivenheden.
– Evaluering og efterfølgende support: Evaluering af begivenheden efter afslutningen for at identificere styrker og svagheder samt yde efterfølgende support.

Samlet set hjælper eventbureauer med at sikre, at begivenheder bliver vellykkede og opfylder deres formål ved at håndtere alle de detaljer, der er involveret i planlægningsprocessen.